20 Kasım 2014 Perşembe

Yeni Teknolojiler İçin Yeni Sınıflar

Sainte Pulchérie Lisesi, teknolojik ve pedagojik yeniliklere uyum sağlamak için yeni sınıflarla donatıldı. Nitekim, lisenin tüm eğitim kadrosunun çalışmasının yansıması olan, öğrencilerin eğitim ortamlarını kolaylaştırmak ve hayat boyu öğrenme sağlamak amacıyla Laptop programı tasarlanmıştır.

 Bu yıl, hazırlık sınıflarının tüm öğrencileri, okulda online çalışabilecekleri bir laptopa sahip olacaklardır. Bu yüzden, hazırlıkların tüm sınıfları, öğrencilerimizin bu yeni teknolojilere kolaylıkla ulaşılabilmeleri için yenilenmiştir. Her sınıf, yer prizleri, laptoplar için kapanan özel dolaplar ve okul eşyaları için bireysel dolaplar ile donatılmıştır. Özel bir boyayla kaplı beyaz tahta filmler uygulanan sınıf duvarları, tahta ve projeksiyon ekranı olarak kullanılacaklardır. Aydınlık ve huzur, çalışmaya, grup çalışmalarına ve iletişime uygun bir ortam yaratmak için düşünülmüş bu yeni alanları tanımlamaktadır. Yeni teknolojilerin gelmesiyle, öğrencilerin öğrenme süreçlerinde onlar için en uygun araçları ve yöntemleri kullanan yeni bir pedagoji düşünülmüştür.2014-2015 eğitim yılının başlamasıyla birlikte, bilgisayarların defterlerle birlikte harmanlanıp kullanılmasından oluşan, öğrenciye etkin bir kimlik kazandırarak onları eğitimin odağına yerleştiren gelecek nesillerin hizmetinde bir eğitim ve öğretim yöntemi hayata geçirilecektir.

Laptop programı hakkında daha fazla bilgi için buraya tıklayın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder